با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری 

از بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال نونهالان آبفا  تجلیل به عمل آمد



طی مراسمی با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان و امیاری مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان از تیم نونهالان آب و فاضلاب تقدیر به عمل آمد.
به گزارش صبح ساحل، در مراسمی با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان و امیاری مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان از تیم نونهالان آب و فاضلاب  قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتبال هرمزگان در فصل گذشته تجلیل به عمل آمد. امین قصمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان گفت: ️ آبفا در کنار رسالت ذاتی خود که آبرسانی است، یک هسته فرهنگی  و ورزشی تشکیل داده و در قالب شورا راهبردها را در این زمینه تعیین و به ایفای نقش تعریف شده از سوی این شورا می‌پردازد. 
وی بیان داشت: شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با توجه به درآمد های حاصله ، فعالیت های ورزشی را در قالب باشگاه آبفا راهبری می کند و  شرکت آب و فاضلاب در حوزه ورزشی صرفا فعالیت خود را محدود به مجموعه کارکنان نکرده و با هدف شناسایی استعدادها و معرفی آن ها در سطح ملی ، از مناطق مختلف به ویژه محله های کمتر برخوردار شهر بندرعباس استعدادیابی و آن ها را به خدمت گرفته است. 
قصمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گفت: باشگاه آبفا با برگزاری دوره های مختلف و آموزش ورزشکاران در رده های مختلف، توانسته آن ها را در سطح ملی نیز معرفی کند. وی اظهار داشت: باشگاه آبفا در ۸ رشته ورزشی فعالیت دارد و در تلاش است با ایجاد زیرساخت های مختلف زمینه رشد و توسعه فعالیت های ورزشی در رشته های مختلف را فراهم آورد. در پایان این مراسم از کادر فنی و بازیکنان تیم نونهالان آبفا تجلیل به عمل آمد.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها